LIVRAREA SI PLATA

Livrarea este gratuită pentru comenzi de peste 250 RON.

Pentru comenzi cu valoare de sub 250 RON, livrarea este platita de CONSUMATOR. Pretul de livrare pentru teritoriul Romaniei este de 15 RON

Livrările vor fi efectuate prin intermediul companiei de curierat DPD , denumită în continuare DPD. Comenzile de pe teritoriul Romaniei vor fi livrate in timpul programului de firmei de curierat.

Timpurile de livrare pe teritoriul Romaniei sunt urmatoarele:

 - Pentru comenzile de luni pana vineri si pana la ora 15:00, livrarile in orase cu reprezentanta DPD vor fi efectuate in 2 zile lucratoare;

- Comenzile efectuate dupa ora 15:00 si in zile nelucratoare se executa in 3 zile lucratoare;

- Pentru orase fara reprezentanta DPD- conform unui program al serviciilor.

Plata se face prin sistemul PAY U sau ramburs, prin numerar la livrare.

(1) Dacă opțiunea de plată prin PAY U este selectata, se va face o redirectionare catre pagina unde trebuie introduse datele necesare pentru efectuarea platii.

(2) Daca optiunea de plata „numerar la livrare” este selectata, valoarea comenzii trebuie platita la primirea coletului, la curier.

Informațiile care trebuie completate sunt utilizate exclusiv in scopul livrarii comenzii. Completarea corecta a datelor in timpul procesului de comanda este obligatorie, iar livrarea corecta depinde de aceasta.

Alte conditii

In situatii excepționale, COMPANIA isi rezerva dreptul de a prelungi termenul de livrare, care este notificat prompt. CONSUMATORILOR.

Fiecare produs achizitionat din MAGAZINUL ONLINE este asigurat pentru daune In timpul transportului.

In cazul in care destinatarul lipseste de la adresa de livrare, nu raspunde la numarul de telefon precizat in comanda sau numarul de telefon este gresit, comanda va ramane, la cerere in biroul DPD pentru o perioada de 5 (cinci) zile. In cazul in care comanda nu este cautata in această perioada, aceasta va fi automat anulata si COMPANIA va fi eliberata de obligația de a livra.

COMPANIA are dreptul de a refuza livrarea produsului comandat din cauza unor probleme tehnice sau organizatorice, pentru care trebuie sa trimita o notificare explicita CONSUMATORULUI la e-mailul specificat de acesta. In acest caz, COMPANIA nu datoreaza nicio compensare CONSUMATORULUI, ci doar restituirea sumei platite de CONSUMATOR (daca exista).