SALVEAZA PANA LA 90% LA INCALTAMINTE SI BLUZE DE VARA, COSTUME DE BAIE, PANTALONI SCURTI. NU RATA!

RETURNAREA PRODUSELOR

UTILIZATORUL are dreptul de a se retrage din contractul la distanta si sa returneze produsele comandate din MAGAZINUL ONLINE in termen de 30 (treizeci) de zile de la data acceptarii produselor, fie de cetre UTILIZATOR, fie de catre un tert, altul decat transportatorul si indicat de UTILIZATOR sau daca CONSUMATORUL a comandat multe bunuri printr-o singura comanda, care sunt livrate separat - de la data la care CONSUMATORUL sau o terta parte, alta decat transportatorul si indicata de CONSUMATOR, a acceptat ultimul bun.

Prin acceptarea TERMENILOR SI CONDITIILOR GENERALE pentru utilizarea site-ului, UTILIZATORUL isi declara in mod explicit consimtamantul pentru rambursare prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de plata folosită de catre UTILIZATOR pentru plata comenzilor executate, cu conditia ca aceasta sa nu fie legata de costuri suplimentare pentru UTILIZATOR, astfel incat CONSUMATORUL are dreptul sa primeasca numai valoarea pretului platit al produselor returnate asa cum au fost la momentul comenzii si achizitiei.

Conditii de returnare a produselor:

(1) UTILIZATORUL va intra in sectiunea `Intoarcerile mele` din contul sau, si dupa apasarea butonului Cerere Returnare, completeaza datele necesare si indica produsele pe care doreste sa le returneze.

(2) Toate campurile obligatorii trebuie completate, dupa care se apasa butonul „Trimite cerere pentru returnare”. Un mesaj va aparea din sistem care spune ca a fost primita cererea de comanda. Confirmarea acestui lucru va fi trimisa prin e-mail catre UTILIZATOR.

(3) După aprobarea cererii de returnare, se modifica statusul acesteia in sectiunea „Returnare” din profilul inregistrat al UTILIZATORULUI. COMPANIA trimite un mesaj de aprobare a cererii la e-mail-ul CONSUMATORULUI.

(4) Produsul trebuie returnat cu ambalajul / eticheta si etichetele originale, fara ca produsele sa fi fost utilizate, deterioarate sau tratate in vreun fel.

(5) CONSUMATORUL este obligat sa pastreze cu atentie marfurile primite de acesta si sa asigure pastrarea calitatii acestora. Nu trebuie compromisa nici integritatea etichetei.

(6) In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, COMPANIA isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea produselor returnate si, in consecinta, de a nu returna suma platita de catre CONSUMATOR.

(7) In cazul in care CONSUMATORUL gaseste defecte in marfuri, el poate returna produsul si poate solicita o rambursare. Returnarea produselor trebuie prezentata imediat ce este descoperit defectul.

(8) Produsele oferite sunt piese unice, motiv pentru care COMPANIA nu va putea inlocui articolele returnate cu aceleasi. In consecinta, la cerere, COMPANIA poate returna suma platita de client pentru produsul în conformitate cu procedura descrisa mai sus.

(9) La o cerere rezonabila sau la o cerere aprobata de returnare a produselor, COMPANIA restituie sumele platite fara intarziere nejustificata si nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data primirii pachetului de retur al CONSUMATORULUI la sediu.

(10) Reguli pentru rambursările produselor returnate din promotia „3 = 2 ; CUMPERI 2, PRIMESTI 3!”:
Conform regulilor promoției, în perioada în care este valabilă, la selectarea a 3 articole din MAGAZINUL ONLINE, UTILIZATORUL primește o reducere la prețul total al comenzii, echivalent cu prețul celui mai ieftin dintre cele trei produse.
Prin urmare, următoarele reguli se aplică rambursărilor pentru produsele comandate din promoția „3 = 2 ; CUMPERI 2, PRIMESTI 3!”
- Cand UTILIZATORUL returnează articolul gratuit, nu se va face nicio rambursare.
- Cand UTILIZATORUL returnează oricare dintre celelalte doua articole din comanda, i se va rambursa suma pentru acest/aceste articole.
Exemplu: Comanda conține articole de 169 RON, 189 RON și 195 RON - aici UTILIZATORUL nu plătește prețul articolului de 169 RON.
- Dacă returnează articolul cu pretul de 195 RON, i se va rambursa suma de 195 RON, redusă cu 169 RON pentru produsul gratuit, deci rambursarea totală va fi de 26 RON.
- Dacă UTILIZATORUL returnează toate articolele, i se va restitui suma plătită efectiv pentru acestea.
- Costurile de transport sunt nerambursabile.

(11) Reguli pentru rambursările produselor returnate achiziționate din promoția: „CUMPERI 2 PRODUSE SI PRIMESTI PENTRU CEL DE-AL DOILEA, MAI IEFTIN, 50% REDUCERE”
Conform regulilor promoției, în perioada în care este valabilă, la alegerea a două articole din MAGAZINUL ONLINE la finalizarea comenzii, UTILIZATORUL primește o reducere de -50% pentru articolul cu un preț mai mic. Dacă există mai mult de două articole în cosul de cumparaturi UTILIZATORUL va primi următoarele reducere:
3 articole - 1 produs cel mai ieftin are 50%
4 articole - 2 produse cele mai ieftine au 50%
5 articole - 2 produse cele mai ieftine au 50%
6 articole - 3 produse cele mai ieftine au 50% etc.
Asadar, în ceea ce privește rambursarea produselor returnate din promoția „CUMPERI 2 PRODUSE SI PRIMESTI PENTRU CEL DE-AL DOILEA, MAI IEFTIN, 50% REDUCERE” se aplică următorul regulament:
- cand UTILIZATORUL returnează articolul care a beneficiat de reducerea de 50% , i se va rambursa suma platita aferenta acestui articol.
- cand UTILIZATORUL returnează celălalt articol, si anume cel care nu a beneficiat de reducere, i se va restitui suma pentru acest articol, redusă cu valoarea reducerii din produsul redus, calculata la momentul achiziției.
De exemplu, dacă comanda conține doua articole de 200 RON și de 100 RON, UTILIZATORUL plătește 50 LEI în loc de 100 LEI pentru articolul cu un preț mai mic. Prin urmare, dacă utilizatorul returneaza articolul cu prețul de 200 LEI, suma rambursată va fi redusă cu 50 LEI (egal cu reducerea pentru produsul redus), deci suma de 150 LEI este supusă rambursării. Mai exact, la returnarea articolului redus, UTILIZATORUL pierde reducerea -50% pentru cel de-al doilea articol.
Aceleași reguli se aplică în cazul achiziționării a mai mult de două articole. In cazul in care UTILIZATORUL returnează produsul neredus, cel cu prețul mai mare, el pierde reducerea primită pentru produsul cu cel mai mic preț etc.
- Cand UTILIZATORUL returnează ambele articole din comanda, suma efectiv plătită pentru acestea va fi rambursată in totalitate.
Costurile de transport sunt nerambursabile.

(12) Toate costurile suplimentare suportate de CONSUMATOR pentru primirea și returnarea bunurilor achizitionate, comisioane catre banci si alte cheltuieli care depasesc contravaloarea produselor din comanda vor fi suportate de acesta.

(13) Atunci cand solicita sau returneaza produse care beneficiaza de o reducere, UTILIZATORUL plateste si primeste inapoi doar suma platita efectiv.

(14) In cazul in care CONSUMATORUL decide sa se retraga din contractul de vanzare la distanta si doreste sa returneze toate articolele comenzii sau doar o parte din ele, costul serviciului de curierat este pe cheltuiala sa.

Articolele returnate vor fi expediate, prin orice firma de curierat aleasa de client, pe cheltuiala sa, la urmatoarea adresa:
STR CONSTANTIN TANASE NR 8, SECTOR 2, BUCURESTI

COMPANIA nu raspunde de coletele trimise retur prin POSTA ROMANA, care trebuie ridicate din oficiul postal. De asemenea COMPANIA nu isi asuma responsabilitatea pentru coletele trimise la o alta adresa decat cea mentionata pentru Departamentul Returnari.

Garantie legala

COMPANIA reaminteste despre existenta unei garantii legale pentru conformitatea bunurilor din contractul de vanzare.